Lama Kahwin & Susah Hamil, Rupanya Rahim Terkunci…BFF Sihir Demi Rampas Suami


Sebaik mana pun kita bersahabat, janganlah meletakkan kepercayaan 100% kepada seseorang. Bukan apa, terkadang orang yang paling dekat inilah yang akan mengkhianati kita di kemudian hari. Apabila niat buruk sudah menguasai diri, mereka sanggup lakukan apa sahaja semata-mata mahu merampas nikmat kebahagiaan kita.

Kawan dari neraka…Suami saya pun dia nak

Baru-baru ini, sebuat pusat perubatan Islam berkongsikan dugaan berat yang dihadapi oleh seorang wanita ini. Sudah bertahun-tahun mendirikan rumah tangga, dia dikatakan mengalami masalah sukar hamil. Siapa sangka, rupanya organ rahim dan peranakannya sudah terkunci menyebabkan segala usaha untuk mengandung gagal.

Kawan ni memang baik sangat…Orang Indonesia

Keadaan itu terjadi angkara seorang rakan baiknya sendiri menghantar ‘sesuatu’ agar wanita itu tidak hamil. Perbuatan terkutuk tersebut dilakukan dengan motif mahu merampas suami kepada wanita berkenaan. Selain badan ditumbuhi kudis dan sikap sopan berubah menjadi pemarah, wanita terbabit sampai ke tahap mahu benarkan suaminya kahwin dengan BFF itu.


Dekat rumah pun selalu nampak kelibat

Apabila berada dalam kawalan sihir, wanita ini juga mempunyai rasa kasihan yang besar hingga tidak sedar sudah berhabis banyak duit untuk kawannya. Sesekali, dia semacam sudah tidak mampu berfikiran waras lagi.

@nurularsyifaalmustaqim temui saya di kuantan pada 11/12/13. dapatkan temujanji segera. #sihir #khurafat #ilmuhitam #minyakdagu #arsyifa #rawatanarsyifa #rawatanarsyifaalmustaqim #perawatarsyifawanita #kuantan #pasirgudang #singapore #kualarompinpahang🇲🇾 #fyp ♬ Sekali Seumur Hidup - Nia Talenta

KREDIT : TikTok PERAWAT WANITA / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post