Isteri Terberanak Sendirian Di Rumah, Suami Balik Solat Subuh Nangis Lihat Bayi

 


Setiap wanita hamil biasanya akan berjaga-jaga sekiranya due date kandungan mereka hampir tiba. Memandangkan tarikh yang diberikan oleh d0ktor itu cumalah jangkaan sahaja, ada juga situasi di mana bayi lahir lebih awal membuatkan para ibu sedikit panik apalagi untuk anak pertama.

Abang, ini bayinya dah keluar…Berkat pertolongan Allah

Semalam, vide0 se0rang wanita yang begitu tenang melahirkan anak seorang diri di rumahnya telah menjadi tular. Tanpa bantuan sesiapa, dia sempat merakamkan m0ment indah itu menyaksikan tudungnya mempunyai kesan basah serta cecair berwarna kemerahan. Bayinya pula elok berada di pangkuan.

Haaaa? MasyaAllah…Allahuakhbar…Suami terus menangis Iihat isteri sedang pangku bayi fresh

Si suami yang baru puIang dari menunaikan solat subuh di surau luar lantas menangis melihat keadaan isterinya. Bertambah hiba apabila dia menyaksikan cahaya matanya selamat diIahirkan tanpa sebarang k0mplikasi.

Ada rasa nak tekanan nak teran & bayi terus keluar

Menurut sumber cerita, katanya wanita ini memang sudah merasai contraction dan mereka bercadang ke pusat rwatan sesudah suami pulang dari surau nanti. Sepanjang menanti, rupanya air ketubannya sudah pecah menandakan kelahiran akan terjadi. Dalam sekelip mata, bayi itu keluar dengan lancar. Kemudian, barulah ada bidan setempat datang ke rumah mereka untuk pemeriksaan Ianjut. Vide0 luar biasa itu cukup mengundang rasa sebak dan meraih lebih 8.3 juta t0ntonan.

@latrilestari_ Berkat Pertolongan Allah ya Mom, Melahirkan dalam keadaan sendiri pasti sangat menakutkan dan membuat panik. Smoga Bisa lebih dipersiapkan ya Mom, demi keselamatan ibu dan bayi. Disclaimer : Persalinan di rumah sudah tidak diperbolehkan ya Mom, harus di faskes dan di tolong minimal 4 tangan ( 2 Nakes, bisa dokter, bidan, perawat terlatih) 🥰 #persiapanpersalinan #bidanpuskesmas #fyp ♬ suara asli - Hallo Bidan

KREDIT : TikTok Hallo Bidan / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post