Badan Penuh Tanda Lahir, Gadis Tak Direstui Bakal Mentua, Risau Keturunan R0sak

 


Setiap manusia dilahirkan dengan kelebihan dan kekurangan masing-masing. Andai kata kita melihat sese0rang punyai kekurangan dari segi luaran atau fizikal sekalipun, ia bukanlah ‘tiket’ untuk memandang rendah apaIagi menghina tuan badan.

Sejak lahir sudah punyai banyak tanda lahir sekitar badan

Namun bagi se0rang gadis bernama Sabrina Fellani ini, hidupnya sejak kecil penuh dengan ranjau hanya kerana dia memiliki tanda lahir yang cukup banyak di wajah dan seluruh badannya. Kata Sabrina, keadaan itu sudah didiagn0sis oleh d0ktor sejak dia berada dalam kandungan ibunya lagi.

Guru sendiri tidak s0kong minat Sabrina dalam pembelajaran

Selain tidak punyai banyak kawan sepanjang membesar, dugaan terberat yang dialami oleh Sabrina adalah impiannya pernah dipatahkan 0leh gurunya sendiri. Meskipun dia bercita-cita menyambung pelajaran dalam bidang kulinari, pendidik itu menzahirkan rasa khuatir takut-takut tiada pihak rest0ran yang mahu mengambilnya sebagai pelajar peIatih bagi tujuan latihan industri nanti. Justeru dia dicadangkan untuk mengambil kursus lain sahaja.

Dokt0r kata ini cuma tanda lahir biasa, bukan sebab genetik…Mama & adik pun tiada

Lebih memeritkan, Sabrina pernah dit0lak oleh bakal mentuanya sendiri kerana memiliki keIainan sebegitu. Di kala teman lelakinya boleh menerima keadaan itu dengan ikhlas, pihak keluarga pula membantah dengan aIasan khuatir keturunan mereka akan ‘rosak’. Walhal tegas wanita ini, tomp0kan hitam cumalah tanda lahir biasa dan ia tidak akan menjejaskan genetik anak. Dahulu datuknya pernah tawarkan untuk menaja k0s operati0n, namun dia men0lak dan pilih untuk meraikan anugerah Allah ini dengan cukup positif.

KREDIT : TikTok Sabrina Fellani & Portal Celebrities Id / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post