Wanita Muka Penuh Tatu Tampil Bertudung Labuh Raih Pujian Ramai

 


Walaupun wajahnya penuh dengan Iukisan atau tanda kekaI di atas kulit iaitu tatu, namun, perubahan dari segi penampilannya oleh se0rang wanita Indonesia yang bertudung labuh telah berjaya menarik perhatian ramai.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh wanita tersebut yang dikenali sebagai Mondy Tatto di laman TikToknya, dia yang cantik berpakaian labuh l0nggar dengan diiringi oleh beberapa rakan yang lain sedang berada di sebuah l0kasi.

@mondy_tatto #hijrah #fyp #fypdongggggggg #foryou #indonesia🇮🇩 #viral #tiktok ♬ suara asli - 🤟🤟👅Mondy_Tatto🤟🤟👅

Dalam vide0 itu juga, kelihatan pendakwah bebas terkenal dari Malaysia, Ebit Lew turut berada di l0kasi sama yang difahamkan turut terlibat dalam penghijrahan wanita terbabait telah mencetuskan pelbagai reaksi ramai.


Ramai tergamam!

Susulan itu, menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen meluahkan rasa syukur dengan perubahan Mondy yang sangat berbeza berbanding dengan penampilannya sebelum ini.

Alhamdulilah, sem0ga dipermudahkan segala urusan

Dalam pada itu, ramai yang mend0akan agar urusan Mondy dalam berhijrah ke arah yang lebih baik dipermudahkan dan berharap dia terus istiqamah dalam menutup aurat.

Sumber: TikTok @mondy_tatto / borakdaily

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post