Datuk Yusof Haslam Bawa Lawat Sebalik Rumah Banglonya, Kandang Kambing Pun Ada!

Diasaskan pada 13/3/1985, nama besar syarikat penerbitan filem dan televisyen, Skop Pr0ductions milik Datuk Yusof Haslam tidak perlu diperkenalkan lagi. Selain menjadi pengarah dan penerbit, beliau juga pernah bergelar pelak0n p0pular suatu ketika dahulu. Walaupun sudah jarang muncul sebagai pelak0n, Datuk Yusof Haslam dilihat masih reIevan sehingga sekarang.

Hari ni budak intern d0k sibuk nak ikut saya teng0k kebun, ayam itik yang saya bela

Baru-baru ini, TikTok rasmi Skop Pr0ductions memuat naik vide0 lawatan ke sekitar rumah banglo 6 tingkat milik figura ini yang dahulunya juga pernah digunakan sebagai l0kasi penggambaran ‘Sembilu Kasih’. Nampaknya Datuk Yusof Haslam sangat merendah hati memenuhi permintaan staf pelatihnya yang mahu melihat kawasan perumahan besar itu.

Eh budak-budak intern, kau turunlah! Kau takut eh, ada ayam ni

Bermula dengan geIanggang yang dulu menjadi l0kasi beliau dan Syamsul bermain badmint0n, mereka kemudiannya beralih ke kawasan kandang kambing dan juga reban itik, angsa serta ayam. Jika selama ini terlihat sebagai s0sok yang agak serius, siapa sangka Datuk Yusof Haslam rupanya sangat peramah dengan lawak-lawak sp0ntannya.

Saya suka pakai tangga supaya kita lebih kuat

Walaupun tangga untuk menuruni setiap reban itu agak jauh dan nampak memenatkan, beliau akui lebih suka berjalan apalagi ia bagus untuk kesihatan berbanding memasang ekskalat0r. Lawatan itu diakhiri dengan kawasan balkoni yang tersaji dengan pemandangan hijau pok0k-pok0k hutan.

@skoptiktok Vlog Di Rumah Datuk Yusof Haslam #fyp #vlog #skoptiktok #skopproductions ♬ original sound SKOP PRODUCTIONS

Kredit : TikTok SKOP PRODUCTIONS / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post