[VIDEO] Netizen Kagum Lihat Iqram Dinzly S0lat Dalam Kapal Terbang – ‘Dia Hormat Waktu Solat’


Baru-baru ini, tular satu rakaman vide0 memaparkan pelak0n, Iqram Dinzly sedang menunaikan s0lat di dalam sebuah kapal terbang.

Menerusi vide0 dimuat naik pengguna bernama Syarifah Nabilah di TikTok, dapat dilihat Iqram sedang menunaikan s0lat secara duduk ketika pesawat sedang berada di udara.

Difahamkan, pelak0n drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta itu merupakan individu paling awal yang menunaikan solat Zuhur di kalangan penumpang yang lain selepas pr0ses ‘check in’ dilakukan pada waktu Zuhur.

Bismillahirrahmanirrahim. Ditakdirkan satu flight dengan Iqram Dinzly pada 14/05/2023. Pengakhiran kita tak pasti, yang pastinya, dia solat paling awal dalam semua penumpang.

Sebab waktu check in bertindan ngam-ngam ketika waktu Zohor. Dahlah ada gel0ra waktu itu, insaf sekejap. Apa pun yang media laporkan (di media s0sial), tapi inilah yang saya saksikan di depan mata.

Respon netizen



Menjengah di ruangan k0men, rata-rata netizen memuji tindakan pelakon berkenaan yang begitu mengh0rmati waktu solat.

Bahkan, ada juga yang mengatakan bahawa keperibadian Iqram bukanlah seperti apa yang ditonj0lkan di media s0sial kerana pelak0n berkenaan merupakan se0rang yang begitu pembersih dan menjaga solatnya.

@syarifahnabilahbi2 Bismillahirrahmanirrahim. Ditakdirkan satu flight dengan @Yang Mulia IQ Dinzly pada 14/05/2023. Pengakhiran kita tak pasti, yang pastinya, dia solat paling awal dlm semua penumpang. Sbb time check in bertindan ngam2 waktu Zohor. Dahla ada turbulence after that 🥺 Insaf sekejap. Whatever the media is reporting, this is what I witnessed. #iqramdinzly #mstaronlineofficial #spiritualawareness ♬ Tasbih Dzikir - IFTAH QULUBANA

Sumber: TikTok  / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post