Berjaya Capai 9A+, Majikan Beri ‘Hadiah Istimewa’ Kepada Pekerja Sambilan


Berjaya Capai 9A+, Majikan Beri ‘Hadiah Istimewa’ Kepada Pekerja Sambilan

Baru-baru ini, topik berkaitan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2022 menjadi perbualan hangat dalam kalangan ramai, lebih-lebih lagi mereka yang mempunyai kisah tersendiri di sebalik kejayaan yang dicapai.

Biarpun bahang keputusan SPM berada di penghujung namun media sosial sekali lagi disuapkan dengan cerita pelajar cemerlang yang mendapat hadiah daripada majikannya.

Tular di media s0sial, se0rang majikan stesen minyak, Siti Nur memberikan hadiah istimewa kepada pekerja sambilannya yang berjaya mendapat keputusan 9A+ dalam SPM 2022.

Menerusi vide0 itu, Siti Nur berkata dia yang berada di Jepun terus membeli hadiah untuk Hasmirul selepas mendapat tahu mengenai keputusannya.

Disebabkan itu, Hasmirul menerima hadiah sedikit lewat kerana wanita itu baru pulang dari negara tersebut.

“Tahniah Hasmirul, maaf terlewat bagi hadiah sebab saya baru balik dari Jepun.

“Dapat tahu Hasmirul dapat keputusan cemerlang terus saya pergi cari hadiah istimewa untuk dia,” tulis kapsyen itu.

Sumber : SK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post