Usahawan K0smetik Muhd Irfan Abdullah Meninggal Dunia.

 


Usahawan k0smetik, Muhd Irfan Abdullah dilapor telah meninggaI dunia pada petang tadi dipercayai akibat menghid4p penyakit kanser.

Menurut Pertubuhan Sentuhan Setia Kasih (PSSK), jen4zah telah selesai dikebumikan di Tanah Perku.buran Islam Bukit Tandang, Petaling Jaya.

“Jutaan terima kasih kepada semua sukareIawan yang membantu.

“Terima kasih kepada abang Allahyarham yang menyampaikan sumbangan sedekah kepada wakil pertubuhan PSSK,” katanya dalam kenyataan di Facebook pada Rabu.

Kawan ucap takziah

Dalam pada itu, rakan Allahyarham turut berk0ngsi berita duka itu di laman Facebook.

Khairul Iman Syah Iman yang merupakan rakan sewaktu Muhd Irfan belajar dahulu menyatakan arwh dikenali sebagai panggilan Cempaka sewaktu zaman belajar.

“Dukacita dimaklumkan sahabat batch Dpim 47 UiTM Pahang Muhd Irfan Abdullah atau dikenali Cempaka telah kembali ke rahmatullah.

“Sebagai sahabat satu batch dan berada dalam kelas yang sama sepanjang pengajian, mengenali arwh dengan teIadan yang baik.

“Sama-sama kita mend0akan sem0ga dikurniakan keberkatan atas kebaikan sepanjang hayatnya,”tulisnya.

Dalam pada itu, se0rang pengguna Facebook Azie Nawawi yang pernah berurusan dengan Muhd Irfan turut membuat satu hantaran di Facebook menyatakan kebaikan arwh.

Katanya, Muhd Irfan memiliki peribadi yang baik dan ramai yang senang dengan sifat yang ditunjukkan olehnya.

“Client saya yang juga se0rang pempengaruh dan usahawan k0smetik baru sahaja meninggaI dunia.

“Sepanjang berurusan dan menyewa k0ndo yang kami uruskan, dia sangat baik dan tidak memberi sebarang masalah kepada vend0r,” katanya.

Difahamkan juga, Muhd Irfan sangat aktif menjual baju, barang kemas dan k0smetik secara dalam talian.

Dia juga sering membuat siaran langsung di platf0rm media s0sial untuk memasarkan pr0duknya.

Sumber: Pertubuhan Sentuhan Setia Kasih/Facebook / SK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post