Bersama hingga nafas terakhir... 2 beradik wanita temui ajal, kereta terper0sok bawah l0ri tangki


MALANG tidak berbau.

Begitulah kisahnya tentang dua beradik yang meninggaI dunia dalam kemaIangan berhampiran lampu isyarat Felda Lepar Hilir di Jalan Kuantan-Segamat, Pahang pada Selasa malam.

Dalam kejdian itu, kereta dinaiki Siti Mazurah Zulkifli, 30, dan Siti Nur Alia Saffiyah, 18, dirempuh l0ri dengan muatan petr0leum, menyebabkan mereka meninggaI dunia di lokasi kejdian.

Menurut Ketua Polis Daerah Kuantan ACP Wan Mohd Zahari Wan Busu, kereta dinaiki dua mngsa itu terper0sok ke bawah lori pada pukul 11 malam.

"KemaIangan pada 11 malam itu dipercayai berlaku apabila l0ri tangki yang dalam perjalanan ke sebuah stesen minyak di Gambang hiIang kawalan dan terbabas ke laluan bertentangan lalu merempuh kereta mngsa," ujarnya menerusi satu kenyataan.

Dua beradik itu dibawa ke H0spital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) untuk pr0ses bedah siasat.

Dalam perkembangan lain, pemandu l0ri yang berusia 31 tahun ditahan untuk membantu siasatan.

Ujian air kencing yang dijalankan menunjukkan keputusan negatif.

Kes itu siasatan lanjut dijalankan mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post