Motosikal lawan arus jadi punca! Penunggang Ducati cuba elak maut jatuh ‘flyover’

 


Vide0 kemaIangan yang berlaku di susur Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (SUKE) menghala Lebuhraya Lingkaran Tengah 2 (MRR2) siang tadi telah mengejutkan ramai apabila penunggang mot0sikal berkuasa tinggi dimaklumkan mninggal dunia.

Punca mot0sikal lawan arus

Menerusi vide0 dan gambar yang tular di media sosial, kemaIangan tersebut dikatakan berpunca daripada sebuah mot0sikal yang melawan arus di laluan tersebut sehingga penunggang mot0sikal berkuasa tinggi jenis Ducati terbabas sebelum merempuh flyover dan tercampak jatuh ke bawah.

Memetik lap0ran dari Sinar Harian, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisi0ner Mohd Azam Ismail memaklumkan ke.s masih lagi dalam siasatan dan mngsa yang meninggaI dunia difahamkan berusia 43 tahun.

Patut Ianggar je yang lawan arus tu

Menjengah ke ruangan k0men p0sting yang dibuat Kementerian Netizen Malaysia, ramai yang ‘mengamuk’ melihat tindakan kurang bijak penunggang mot0sikal yang melawan arus itu sehingga mengakibatkan kema.tian kepada individu tidak bersalah.

Mereka juga menggesa supaya pihak berkuasa segera mengambil tindakan supaya kematian penunggang Ducati itu terbela.




Sumber: Sinar Harian (Ahmad Ismadi Ismail), Facebook Kementerian Netizen Malaysia / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post