Penari dan koreografer ‘Macam-Macam Aznil’ Ahmad Kassan meninggal dunia di Singapura


KOREOGRAFER terkenal Ahmad Kassan dilaporkan meninggal dunia di Singapura pada pagi Jumaat.

Berita tersebut dikongsi oleh pengacara Datuk Aznil Nawawi yang juga merupakan sahabat Allahyarham menerusi hantaran video di Instagram miliknya.

Aznil memberitahu sebagai sahabat dia terkejut dengan perkhabaran tersebut apatah lagi sudah lama tidak berhubung dengan Ahmad Kassan.

Allahyarham semasa menjadi salah seoang tenaga pengajar dalam tarian.

"Saya baru dapat berita perkhabaran duka tentang pemergian sahabat saya, Ahmad Kassan yang merupakan nadi kuat program Macam-Macam Aznil suatu ketika dahulu.

"Saya cuma dapat khabar tersebut melalui hantaran di media sosialnya dan baru sebentar tadi saya terima berita pemergiannya.

"Dia dikhabarkan telah meninggal dunia di Singapura, tapi saya tak tahu jam berapa. Saya sudah lama tidak berhubung dengan dia," katanya.

Dalam kesempatan itu, Aznil juga mengakui kehilangan rakan karibnya itu memandangkan mereka banyak meluangkan masa bersama semasa menjalani rancangan Macam Macam Aznil suatu ketika dahulu.

"Saya sangat terasa dengan kehilangan dia, semoga kita semua sama-sama dapat sedekah bacaan surah al-Fatihah kepada arwah.

"Semoga dia ditempatkan bersama orang-orang yang soleh," luahnya.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post