Sebak…Dari Balik Sek0lah Sampai Ke Malam, Matin Tak Berhenti Kucup Pipi Watie

Meskipun pengumuman Shuib Sepahtu menemui pengganti baru pernah mengundang kecaman ramai, kini peminatnya tumpang bahagia melihat rumah tangganya bersama Watie Hanifiah. Terdahulu dia sempat berkata, keputusan untuk berkahwin sudah pasti paling mengutamakan anak-anak yang perlukan sentuhan kasih seorang ibu. Apalagi keempat-empat mereka masih lagi kecil.

Habis dikucup Mummy dari balik sekolah sampai ke malam

Baru-baru ini, rakaman saat anak ketiganya, Ariq Matin ‘berkepit’ dengan Watie telah menjadi tular. Difahamkan, seharian budak berusia 6 tahun ini mengucup manja pipi ibu tirinya. Menurut penerangan vide0 dari akaun @Ratasya Siti Sarah berkenaan, sememangnya Matin sangat rapat dan manja dengan wanita berkenaan.

Alhamdulillah anak Kak Sarah semua dijaga baik oleh Mummy Watie

Watie yang mesra digelar Mummy oleh anak-anak tirinya juga menunjukkan beIaian kasih se0rang ibu yang cukup tulus. Meskipun tudungnya sampai sudah menjadi senget benget, tidak sekali dia men0lak kemanjaan yang ditunjukkan oleh Matin.

@mutiahq Alhamdulillah, anak² kak Sarah semua dijaga dengan baik oleh Mummy Watie🥰 Kita pun happy bila tgk anak² bahagia kan?? #familytime #watiehanifiah #watieshuib #anakshuib #ariqmatin #mummysboy #rinduibu ♬ Pretty song that imaged a sleeping baby - Azuline

Mesti Matin rindu kasih sayang se0rang ibu…Dapat pula mak tiri yang baik

Meraih lebih 270 ribu jumlah tont0nan, netizen juga ikut sebak menyaksikan keakraban anak beranak tersebut meskipun baru sahaja tinggal sebumbung. KeIembutan Watie yang tidak jemu berk0ngsikan kasih sayang turut meraih pujian.

KREDIT : FB Ratasya Siti Sarah & TikTok Mutiahq / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post