Perawat dedah cara sihir berfungsi! Kongsi bacaan ringkas pagar diri, sekeluarga boleh amal - “Sukma mangsa akan dikurung”


KECOH di media s0sial baru-baru ini mengenai penemuan barangan sihir di pantai Port Dickson, Negeri Sembilan yang dipercayai ditujukan kepada se0rang lelaki.

Di dalam bekas yang dililit benang hitam itu, dilihat terkandung sekeping gambar mangsa dengan sehelai kertas yang tertera tulisan aneh berwarna merah.

Kejdian ini ternyata membuatkan ramai bimbang kerana perbuatan sihir menyihir masih berleluasa pada zaman serba canggih ini sehingga b0leh menghancurkan kehidupan sese0rang.

Bekas hitam mencurigakan ditemukan di pantai Port Dickson.

Melalui satu perkongsian di TikTok oleh Pusat Rawatan Al Idrus, se0rang pengamal perubatan Islam menjelaskan bagaimana sihir itu berfungsi dan cara untuk 'memagar' diri daripada ancamannya.

"Bekas yang dibalut kain hitam tu kita panggil sebagai buhulan sihir, iaitu ibu sihir atau enjinnya. Jika kita tengok pula pada ayat tulisan merah tu, ia adalah ayat untuk melemahkan mangsa.

"Gambar mngsa dan kertas tulisan merah tu diletakkan sekali di dalam bot0l untuk dibiarkan terapung di lautan. Dengan cara ini, sukma atau semangat mngsa akan dikurung atau dikunci.

"Mangsa kemungkinan akan mula mengalami mimpi seperti dirinya dikafankan, diikat, dipatuk uIar atau berada di lautan.

"Kepada mngsa dan juga mereka yang senasib dengan mngsa, boleh buat amalan ini untuk selamatkan diri dari sihir tersebut," jelas pengamal perubatan Islam itu.

Bekas hitam yang didakwa terkandung bahan sihir.

Berikut adalah antara amalan yang dicadangkan perawat tersebut.

Amalan berkenaan disy0rkan untuk dilakukan setiap kali sebelum tidur malam.

1. Baca d0a yang seperti tertera dalam gambar di bawah

Bacaan d0a pendek untuk mematahkan sihir.

2. Baca Bismillahirrahmanirrahim sebanyak 21 kali.

Bacaan Bismillahirrahmanirrahim.

3. Baca surah 3 Qul yang terdiri daripada surah al-Ikhlas, al-Falaq dan an-Naas.

Surah 3 Qul.

Selesai ketiga-tiga amalan itu, anda b0leh tidur seperti biasa dan InsyaAllah akan dihindari daripada sebarang gangguan sihir.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post