[VIDEO] Pinjam Anak Orang Di Restoran, Atok Tunggu 5 Tahun Nak Timang Cucu – ‘Meh Atok Pegang Kejap Boleh?’


Kehadiran cahaya mata pasti memberikan kebahagian kepada kedua 0rang tua kita yang inginkan cucu. Namun, tidak semua pasangan dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata dengan mudah.

Begitulah kisah se0rang pakcik yang menumpang gembira pada cucu se0rang individu yang dijumpai di sebuah rest0ran.

Teringin nak timang cucu
@ameeraida semoga ada rezeki untuk atok nenek nimang cucu 😘 #lakibini #couplestiktok #malaysiacouple #babytiktok #babymalaysia #suamiistri #fyp #fypシ゚viral #fyppppppppppppppppppppppp #tiktokmalaysia ♬ suara asli - Azizah_bams - Azizah_Jambi

Menerusi perk0ngsian di TikTok, se0rang individu yang dikenali sebagai Ameer dilihat berada di sebuah restoran bersama isteri dan anaknya, Aufaa.

Namun, apa yang menarik perhatian Ameer apabila dikatakan ada seorang pakcik yang kelihatan teruja melihat anak kecilnya itu.

Tengah breakfast di kedai, ada pakcik meja sebelah senyum-senyum tengok Aufaa.

Menurutnya, pakcik tersebut meminta izin untuk mendukung anaknya sementara mereka menikmati makanan yang dipesan.

Tambahnya lagi, pakcik dan makcik tersebut menunggu selama lima tahun namun masih belum tiba rezeki untuk dikurniakan cucu.

Terima kasih bagi pinjam!

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan terima kasih buat pasangan itu yang mengizinkan pakcik tersebut memegang anaknya walaupun sekejap. Selain itu, terdapat juga yang mendoakan agar rezeki zuriat buat anak-anak mereka.

Sumber: TikTok @sotobudu / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post