Patutlah tak jawab call isteri, rupanya sudah meninggaI dalam tandas dengan kesan keIar


SE0RANG lelaki ditemukan ma.ut di dalam tandas rumahnya, di Sungai Petani.

Ketua P0lis Daerah Kuala Muda, Asisten K0misioner Zaidy Che Hassan yang mengesahkan kejdian itu berkata, myat mngsa ditemukan pada pukul 1.10 petang Isnin.

Menurutnya, pasukan dari Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Muda bersama Unit Forensik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kedah dihantar ke l0kasi kejdian.

"Lap0ran dibuat oleh jiran selepas isteri kepada mngsa berusia 58 tahun cuba menghubungi lelaki itu dari jam 11 pagi hingga 12.30 tengah hari, namun panggilan tidak berjawab.

"Isteri mngsa kemudian menghubungi jiran dan meminta untuk memeriksa keadaan suami.

"Ketika jiran masuk ke rumahnya mendapati pintu pagar besi bertutup dan tidak berkunci, dengan pintu utama terbuka," katanya dipetik sebagai berkata dalam Sinar Harian.

Menurut Zaidy, jirannya menghubungi ambulans sebaik melihat keadaan ruang tamu yang berlumuran darah.

Zaidy berkata, myat ditemui dalam keadaan terduduk sambil mukanya berada di dalam iubang tandas selain menemui kesan keIar pada tangan kiri.

Tambah beliau, pemeriksaan lanjut menemui sebilah pisau potong kertas di atas lantai ruang tamu.

Myat dihantar ke H0spital Sultan Abdul Halim (HSAH) Sungai Petani untuk pr0ses bedah siasat.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post