Ibu Harris Annuar selamat jalani pembedahan tuIang beIakang, kesan jangka panjang akibat jatuh

PELAKON Harris Annuar memaklumkan ibunya yang merupakan usahawan k0smetik iaitu Zaiton Hassan atau Kak Ton selamat menjalani pembedahan kedua akibat masaIah tuIang beIakang pada Sabtu lalu.

Harris atau M0hammad Harris Shahrul Annuar, 30, berkata, pembedahan itu dilakukan selepas pr0sedur sama yang dilakukan pada September tahun lalu tidak memberi hasil yang baik dan ibunya masih mengadu mengaIami kesakitan.

Harris Iega ibunya selamat menjalani pembedahan kedua.

Susulan itu katanya, pembedahan tersebut perlu dilakukan dan bersyukur semuanya selamat malah ibunya juga sudah dibenarkan pulang ke rumah.

"Sebelum ini dah pernah buat pembedahan tapi tidak berapa berkesan. Jadi pembedahan kedua perlu dilakukan dengan menggunakan khidmat pakar yang lebih baik.

"Sekarang Alhamdulillah ibu saya sudah pun dibenarkan pulang dan sedang berehat di rumah," katanya kepada mStar.

Dalam pada itu, Harris memberitahu Zaiton pernah beberapa kali terjauh dan menyebabkan kesan jangka panjang sehingga memberi kesan kepada tulang belakangnya.

Sebelum ini dah pernah buat pembedahan tapi tidak berapa berkesan.

HARRIS ANNUAR

PELAKON

Kata Harris, disebabkan perkara itu, tuIang beIakang ibunya menghimpit saraf yang membuatkan kakinya kerap berasa kebas.

"Ibu saya b0leh jalan seperti biasa tetapi tidak b0leh berdiri terlalu lama dan masih b0leh berniaga dengan buat live di TikTok.

"Cuma pergerakannya agak terbatas dan ia sedikit sebanyak menganggu urusan hari yang lain," katanya.

Sebelum ini, Harris berk0ngsi keadaan ibunya yang sedang dit0lak masuk ke dewan pembedahan namun tidak menjelaskan secara terperinci tentang punca Zaiton dimasukkan ke h0spital.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post