Fasha Sandha & Nora Danish Bergambar Satu ‘Frame’ Di Rumah Jejai, Bersatu Demi Anak-Anak

Pelak0n jelita, Fasha Sandha memuat naik hantaran beberapa keping gambar dan vide0 bersama N0ra Danish dan keluarga bekas suaminya, Jejai di Instagram (IG).

Dalam satu frame!

Menerusi perk0ngsian tersebut, Fasha Sandha dan N0ra Danish dilihat sangat akrab dan sed0ndon memakai busana merah ketika menghadiri majlis berbuka puasa dan sambutan hari jadi anak sulung Fasha, Putera Rayfal yang berusia 10 tahun.

Terima kasih at0k, Tah dan keluarga #rayfalturns10 Alhamdulillah.

Dalam pada itu, N0ra Danish juga meninggalkan k0men ringkas namun manis iaitu em0ji hati berwarna merah.

Pemilik nama sebenar Nur Fasha Sandha Hassan ini juga berterima kasih kepada N0ra dan seluruh ahli keluarga bekas suaminya kerana memberi layanan yang baik kepada dia dan anak-anak. Malah, dia juga mengungkapkan rasa syukur atas penyatuan keluarga besar itu demi anak-anak mereka.

Terima kasih mummy yang cantik dan seluruh keluarga untuk malam tadi. Terima kasih layanan saya dan anak-anak dengan baik siap tol0ng nak ambilkan air untuk Aisha. Sangat berhati mulia.

Syukur Alhamdulillah, Rayfal insan paling gembira bila kita semua menyatu. Anak-anak juga menyatukan hati kita semua. Alhamdulillah syukur diatas kebaikan yang Allah berikan utk keluarga kita. Alhamdulillah.

Tinjauan mendapati suami Nora, Nedim Nazri dan anak-anaknya turut menghadiri ke majlis tersebut. Aktres itu juga memuat naik beberapa keping gambar dan vide0 m0men bersama bekas keluarga mentua dan Fasha di IG miliknya.

Netizen kagum

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata warganet kagum dan memuji sikap kedua-dua pelak0n itu serta keluarga Jejai, walaupun setelah dilanda pelbagai isu dan persengketaan namun mereka tetap saling memaafkan dan menerima satu sama lain dengan ikhlas.

Sumber: Instagram Fasha Sandha / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post