“Banglo Untuk Ibu, Bukan Watie” – Shuib

 


Pelawak Shuib Sepahtu menafikan dakwaan menghadiahkan banglo untuk isterinya, Watie Hanifiah sebagai hadiah perkahwinan.

Memetik BH Online, Shuib berkata sebaliknya banglo tersebut adalah untuk dihadiahkan buat ibunya, Salamiah Jalani di Johor.

“Macam mana pula boleh timbul dakwaan saya belikan isteri banglo? Saya memang ada beli banglo, tetapi hadiah untuk ibu.

“Insya-Allah, banglo yang dibeli di Johor akan siap pada Januari depan. Jadi, cerita saya hadiah isteri banglo tidak betul,” katanya.

Dalam pada itu, Shuib berkata ibunya masih ingin menjaga anak bongsunya, Ayash Affan yang kini berusia dua tahun. 

“Sebelum ini, ibu kata mahu jaga Ayash sampai pandai berjalan. Baru-baru ini, saya tanya lagi, tetapi ibu kata tunggulah sehingga Ayash pandai bercakap pula.

“Tetapi, tidak mengapalah kerana ibu pun rajin turun ke Kuala Lumpur. Ada kala sebulan tiga kali ibu akan berulang-alik ke rumah saya,” katanya.

SUMBER  BH ONLINE / ROTIKAYA

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post