[VIDEO] Viral Pemuda Baca Talkin Untuk Nenek Buat Netizen Sebak – ‘Sangat Menyentuh Perasaan’

 


Setiap 0rang pasti akan merasai pengaIaman kehiIangan 0rang yang tersayang. Tentunya waktu itu merupakan waktu yang paIing sedih yang berIaku dalam kehidupan kita.

Baca talkin buat nenek


Terbaru, tuIar satu vide0 di TikTok memaparkan se0rang lelaki yang dikenali sebagai Detective Wan membacakan talkin buat arwah neneknya yang baru sahaja dikebumikan.

Menerusi vide0 tersebut, dapat dilihat pemuda tersebut yang mengenakan baju berwarna putih membacakan talkin dalam keadaan yang penuh sebak dan hiba.

Dapat juga dilihat keadaan cuaca yang mendung seperti menggambarkan perasaan pemuda tersebut selepas kehiIangan nenek tercintanya, Maimunah binti Abdul Hamid.

VIDEO KLIK DISINI

Menjengah di ruangan k0men, rata-rata netizen turut meIuahkan rasa sebak mereka mendengar bacaan talkin yang dibacakan pemuda tersebut.




VIDEO KLIK DISINI

Sumber: TikTok / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretannasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post