[VIDEO] “Macam ni lah budak istimewa, baru naik kereta dah nak tido” – Gelagat kucing terl4mpau mengantuk raih perhatian ramai

 


Umum mengetahui bahawa kucing merupakan haiwan peliharaan yang banyak dipelihara oleh sesiapa sahaja yang suka mempunyai teman. Kadang-kadang seseorang yang hidup berseorangan cenderung untuk memiliki seekor kucing.


Sebenarnya teman yang sentiasa ada untuk kita sememangnya adalah haiwan peliharaan kita. Menemani untuk bersiar-siar, berjalan-jalan dan sesekali mereka ini juga yang selalu kita ajak menemani jika keluar rumah. Tetapi ada juga yang kita keluar rumah semata- mata untuk membawa mereka berjalan-jalan.



Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila video berkenaan memaparkan seekor kucing yang lengkap memakai baju sedang tertidur di dalam kereta apabila dibawa berjalan- jalan keluar menaiki kereta.


Detik itu berjaya dirakam oleh pemilik kucing tersebut kerana lagaknya yang tertidur sebaik sahaja memasuki kereta itu sambil terduduk pun boleh tidur. Mungkin kucing itu merasa mengantuk apabila berada dalam suasana yang sejuk. Bukan kucing je tapi kadang-kadang orang perempuan pun naik kereta sahaja mesti tidur kan.

VIDEO KLIK DISINI

Menjengah pada ruangan komen pula, warganet rata-rata mendapati kucing yang tertidur itu sungguh comel dan ada juga yang meninggalkan komen mungkin mabvk kereta agaknya.

Komen Netizen:




Sumber : https://www.tiktok.com/ @gengbulus / lakarmedia

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post