Setiap Hari Dimarah, Pekerja Nangis Makan Se0rang Diri, Harus Kuat Demi Nafkah

 


Kerja dalam apa-apa bidang pun, pasti ada tekanan baik daripada sikap rakan sekerja mahupun karenah 0rang atasan. Diikutkan hati, siapalah yang mahu menyik.sa diri untuk terus ditekan-tekan? Namun begitu, bukan semua 0rang mempunyai priveIege untuk bertukar-tukar kerjaya.

Staf lelaki nangis sambil suap makanan…Harus kuat walaupun setiap hari dimarah

Baru-baru ini, penularan video se0rang pekerja mini market yang bersedih saat sedang berehat cukup menghibakan ramai. Pastinya anda di luar sana pernah berhadapan situasi seperti ini, kan? Difahamkan, pemuda berkenaan tertekan gara-gara kerap dimarahi setiap hari.

Tidak semua 0rang dapat merasakan kerja di mini market…Demi menafkahi keIuarga

Walau bagaimanapun, hati perlu dicekaIkan apaIagi demi memenuhi keperIuan mencari rezeki buat menghidupi keIuarga. Rakaman berdurasi 38 saat yang dik0ngsikan sejak 3 hari lalu telah meraih lebih daripada 9 juta tont0nan oleh warga TikTok.

VIDEO KLIK DISINI

Kalau kerja dalam bidang ni terkadang dapat layanan macam sampah…Abang harus kuat ya

Meninjau ke ruangan k0men, ramai yang ikut sebak kerana begitu memahami kese.dihan dirasai oleh pekerja berkenaan. Tambahan pula yang berada dalam bidang cust0mer service. Lantas ramai mend0akan sem0ga rezekinya semakin lancar.

Situasi makan sambil nangis itu cukup menggambarkan betapa beratnya tekanan yang sedang dipikul olehnya sekarang.


Kredit : TikTok Novi Tampubolon / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretannasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post