Sayu..Gadis Dijumpai TerIentang Di Lantai Shopping Mall, Dianiaya Bekas Tunang


Pemergian duka se0rang gadis yang dijumpai di sebuah kebun sawit, Sungai Besar, Sabak Bernam minggu lalu masih lagi berbekas di hati rakyat Malaysia selagi pelakunya belum dikenakan hukuman setimpaI. Namun siapa sangka, kejdian hampir serupa baru sahaja dilap0rkan berlaku di Sabah.

Pembantu kedai dijumpai terIentang dalam lantai premis terbabit

Sebentar tadi, difahamkan se0rang perempuan muda berusia 22 tahun yang bekerja sebagai pembantu kedai ditemui terIentang atas lantai sebuah premis pusat membeli belah di Jalan Haji Saman, Kota Kinabalu. Ketika pihak berkuasa tiba di sana, gadis ini masih lagi hidup dan didapati bernafas.

Motif si pelaku (bekas tunang) belum dapat dipastikan lagi…Sudah ditahan untuk siasatan

Bantuan pernafasan CPR sudah diberikan sedaya upaya 0leh petugas medik, maIangnya dia menghmbuskan nafas terakhir di situ. M0tif di sebalik jena4yah berkenaan belum lagi dapat disahkan, namun si pelaku yang merupakan bekas tunangnya sendiri sudah diberkas pihak polis di l0kasi kejadian.

Temui kesan kecederaan serius di badan…Telah dibawa untuk menjalani post-m0rtem

Kemudian, tubuh gadis berkenaan telah dibawa untuk pr0sedur aut0psi di pusat perubatan daerah tersebut. Berita berkenaan pastinya cukup menge.jutkan sekali Iantaran kejadian piIu yang berlaku di Sungai Besar juga belum selesai dibicarakan.

Kredit : Portal Harian Metro & Instagram buletinfm / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post