[VIDEO] Hafiz Mahamad & Syafiqah Aina Hadiahkan Staff Bonus Tiga Bulan Gaji, Termasuk Tiket Umrah


Sebagai tanda prihatin terhadap kakitangan, personaliti media sosial dan usahawan terkenal, Syafiqah Aina menghadiahkan bonus tiga bulan gaji serta tiket menunaikan umrah.

Kejutan untuk staff

Menurut Aina, kali ini dia dan suami, Hafiz Mahamad membuat kelainan apabila memberi ganjaran kepada staff pada awal tahun. Kata ibu kepada dua cahaya mata, kebiasaannya bayaran bonus diberikan pada hujung tahun iaitu bulan Disember.

Terkejut semua staff hehe Aina datang pagi-pagi letak kad dan rose atas meja masing masing. Diorang tak tahu pun apa yang ada harini.

Biasanya bonus Aina bagi pada bulan Desember. Kali ini, Aina buat kelainan sikit, bagi bonus selepas mereka habiskan cuti semua. Aina nak bonus ini mereka dapat buat saving (simpanan).

Bonus 3 bulan gaji dan tiket Umrah lagi untuk mereka. Syukur sangat bila dari awal berniaga dulu, sampai sekarang Allah izinkan perkara ini.

Malah, mereka juga sepakat memberi kenaikan gaji (increment) dan elaun kepada beberapa orang staff.

Dalam pada itu, Aina juga berharap agar tanda penghargaan daripada dirinya dan suami membuatkan pekerja-pekerja berasa bersemangat untuk bekerja lebih keras.

Dulu staf tak ramai dan gaji pun bukan macam sekarang. Tapi, ini la yang Aina nak dari dulu, dapat kongsi lebih lagi pada mereka.

Harap mereka gembira dan awak yang menyokong juga gembira.

Lets kerja keras untuk Kejayaan Demi Kebahagiaan! Tunggu update, effort Aina selepas ni. Banyak perkara yang best untuk awak semua dari kami.

Sumber: Instagram / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post