Meninggal akibat sesak nafas, keluarga terbayang kesakitan ditanggung baby Aulia... Nekad bawa kes ke mahkamah


IBU kepada Allahyarham Qaseh Aulia iaitu Maisarah Rosli mendedahkan hasil laporan bedah siasat mendapati anaknya itu meninggal dunia akibat sesak nafas.

Masih bersedih dengan apa yang berlaku, Maisarah, 33, berkata mereka sekeluarga terlalu sedih sehingga tidak dapat membayangkan kesakitan dilalui anaknya itu.

“Berdasarkan laporan bedah siasat merumuskan bayi saya mati disebabkan sesak nafas punca daripada posisi bayi diletakkan dalam keadaan meniarap.

“Sedih sebab tahu punca anak saya meninggal dunia disebabkan sesak nafas sampai terbayang macam mana dia struggle nak bernafas.

“Dan insyaAllah ini akan memudahkan proses pendakwaan yang akan dilakukan oleh timbalan pendakwa raya di mahkamah nanti,” katanya kepada mStar.

Untuk rekod, Allahyarham Qaseh Aulia dilahirkan pada 16 Julai dan menghembuskan nafas terakhir pada 10 Oktober lalu.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post