Isteri maut, suami pula parah di Lebuh Raya Persekutuan... Pemandu kereta larikan diri!


Seorang wanita maut selepas dirempuh sebuah kereta di Lebuh Raya Persekutuan. -Gambar PDRM

SEORANG penunggang motosikal cedera parah manakala pembonceng yang merupakan isterinya maut dalam kejadian langgar lari pada tengah malam Jumaat.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian di Kilometer (KM) 18.6 Lebuh Raya Persekutuan menghala ke Kuala Lumpur kira-kira pukul 1.05 pagi.

Kata Fakhrudin, ketika kejadian mangsa menaiki motosikal Yamaha Sport dari Batu Tiga menghala Lembah Subang, Petaling Jaya, Selangor sebelum dilanggar sebuah kereta.

“Siasatan awal mendapati suami yang berusia 76, manakala isterinya 58, dilanggar sebuah kereta kira-kira pukul 12.36 tengah malam.

“Kereta terbabit terus melarikan diri selepas insiden itu. Wanita berkenaan maut manakala suaminya dilaporkan mengalami cedera parah.

“Mangsa cedera parah sedang mendapatkan rawatan lanjut di Hospital Shah Alam,” ujarnya dalam kenyataan pada Sabtu.

Tambahnya, kes disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

Individu yang mempunyai maklumat berkaitan diminta tampil membuat laporan atau berhubung terus dengan Pegawai Penyiasat Trafik, Inspektor Mohammad Najib Mohd Azaman di talian 012-3526147 bagi membantu siasatan.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post