Bapa Norman Hakim meninggal dunia pada usia 90 tahun


Norman memaklumkan berita duka itu di Instagram miliknya.

BAPA kepada pelakon Norman Hakim iaitu Zaidon Abdul Rahim dilaporkan meninggal dunia di kediamannya terletak di Kuantan Pahang kira-kira pukul 8.30 malam, Jumaat.

Berita sedih itu dimaklumkan sendiri oleh Norman atau nama sebenarnya Mohamed Nurhakim Zaidon, 47, menerusi Instagram miliknya.

Dalam perkongsiannya itu Norman bagaimanapun tidak menyatakan punca kematian lelaki berusia 90 tahun itu.

Norman dan keluarga sewaktu menziarahi bapanya yang sedang sakit.

"Assalamualaikum. Dengan rasa dukacita dimaklumkan bahawa ayah saya Haji Zaidon Abdul Rahim telah kembali ke Rahmatullah pada Jumaat," tulisnya.

Bersama kapsyen tersebut, Norman turut memuat naik foto hitam putih arwah bapanya.

Dalam pada itu, Norman turut memanjatkan doa memohon agar Allah SWT mengampuni dosa-dosa Allahyarham dan ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

"Semoga Allah mengampuni dosa-dosa ayah, merahmatinya, memuliakan kematiannya, melapangkan kuburnya dan ditempatkan ayah dalam kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh," ujarnya.

Sejak tahun lalu, Norman sering berkongsi perkembangan kesihatan bapanya yang kurang baik.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post