Jiran Pelik Lama Tak Keluar Rumah, Rangka Ibu & Anak Ditemui Dalam Bilik Air

Lampu tidak menyala di malam hari, tuan rumah sudah sebulan lebih tidak kelihatan. Keadaan ini teklah mengundang rasa pelik jiran setempat di sebuah kawasan perumahan berlokasi di Daerah Cinere. Akhirnya, seorang penduduk bernama Jafar nekad memeriksa sekitar rumah terbabit sebelum tiba-tiba terhidu satu bau busuk.

2 beranak ditemui hanya tinggal tengkorak

Kerana bertambah curiga, dia nekad menghubungi pihak polis untuk tindakan lanjut. Setelah mereka memecahkan pintu yang berkunci, Jaafar terkejut tatkala melihat kaki seseorang di bilik air. Apabila dijengah, 2 tubuh dipercayai ibu dan anak lelaki ditemui dalam posisi bersebelahan, sudah membusuk dan hanya tinggal rangka.

Polis temui mesej terakhir dalam Bahasa Inggeris

Selain botol minuman dan sampah makanan ringan, terdapat sebuah komputer riba ditemui beserta kandungan mesej dalam Bahasa Inggeris berbunyi “Sesiapa pun yang menjumpai mesej ini, mungkin waktu ini saya & ibu sudah tiada”. Proses post-mortem sudah dijalankan dan punca pemergian mereka berdua masih dalam siasatan. Sama ada perbuatan jenayah ataupun tindakan menamatkan hayat sendiri, hal itu belum dapat dipastikan lagi.

Biasanya setiap Khamis, mereka akan ambil teksi untuk beli barang keperluan

Menurut penduduk setempat, mereka berdua digambarkan sebagai kera sumbang yang tidak gemar bercampur dengan orang lain. Bahkan, rumah mereka memang tampak kotor seperti tidak diurus. Si ibu (64) dan anaknya (38) hanya tinggal berdua kerana si bapa sudah pergi selamanya sejak 10 tahun lalu.

KREDIT : Portal Depok Tribunnews / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post