Lelaki Maut Kemalangan Selepas Alami Serangan Jantung


 Lelaki Maut Kemalangan Selepas Alami Serangan Jantung

IPOH, 5 Ogos (Bernama) — Se0rang lelaki maut apabila kereta dipandunya terbabas selepas mengaIami serangan jantung di Jalan Kampung Lambak dekat Tanjung Malim, hari ini.

Ketua Polis Daerah Muallim Supt Mohd Hasni Mohd Nasir dalam kenyataan berkata pihaknya menerima lap0ran daripada 0rang awam pada 8.40 pagi memaklumkan sebuah kereta jenis Toyota Camry merempuh temb0k sebuah kuil.

Beliau berkata mngsa, Lok Ming Choy, 55, yang beralamat di Taman Kampar, di sini disahkan meninggaI dunia akibat serangan jantung selepas bedah siasat dilakukan.

“Siasatan awal di l0kasi kejdian mendapati kereta dipandu mngsa dari arah Kampung Lambak menghala ke Pekan Tanjung Malim telah hilang kawalan lalu terbabas ke bahu jalan sebelah kanan dan merempuh temb0k kuil.

“Akibat rempuhan tersebut, mngsa meninggaI dunia di l0kasi kejdian,” katanya dan menambah kemaIangan itu disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber: Bernama / siakapkeli

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post