Lelaki hilang hampir dua bulan rupanya maut kemalangan di cerun semak

Misteri kehiIangan se0rang lelaki sejak dua bulan lalu akhirnya terjawab apabila jsadnya ditemui sudah tidak bernywa di cerun bersemak di Kil0meter 7 Jalan Juasseh-Bahau, di sini malam tadi, dipercayai akibat kemaIangan.

Menurut lap0ran Berita Harian, myat mngsa dijumpai oleh 0rang awam kira-kira jam 7.20 malam bersama Per0dua Kancil yang dipandunya di kawasan tersebut.

Menurut Ketua Polis Daerah Kuala Pilah, Superintendan Amran Mohd Gani, pihaknya turut menemui kad pengenalan serta lesen memandu milik mngsa di l0kasi kejdian.

Difahamkan, ibu mngsa telah membuat lap0ran pada 6 Jun lalu mengenai kehilangan anaknya di Balai Polis Terachi.

“Hasil semakan, ibu mangsa pernah membuat laporan polis mengenai kehiIangan anaknya itu pada 6 Jun lalu di Balai Polis Terachi, di sini.

“Mngsa dilap0r menaiki Perodua Kancil berwarna kelabu berse0rangan dan gagal dihubungi sehinggalah myatnya dijumpai semalam,” katanya mengesahkan myat dihantar ke Unit F0rensik H0spital Tuanku Ampuan Najihah (HTAN), untuk bedah siasat.

Sumber: Berita Harian (Abnor Hamizam Abd Manap) / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post