Isteri Pelik Tangan Suami Ada Kesan Merah, Rupanya Kena Gigit Dalam Labour Room


Membawa kandungan selama 9 bulan dengan 1001 macam alahan pelik, fasa itu cukup memenatkan buat para ibu hamil. Kemuncak paling sukar adalah ketika menuju proses bersalin. Keperitan yang dirasai untuk meneran anak keluar sememangnya tidak boleh digambarkan dengan kata-kata.

Tangan awak kenapa? Ya Allah, kenapa? Masa bila ni? Seriuslah saya buat? Saya cakar je kan?

Ketika ini, para suami memainkan peranan penting dan seharusnya memberikan sokongan moral. Baru-baru ini, wanita bernama Siti Marjidah yang baru bersalin sempat berkongsikan satu video comel bila mana tiba-tiba dia ternampak kesan merah di tangan suaminya. Begitu pelik bagaimana kecederaan kecil itu boleh berlaku, dia berkali-kali tanya punca ia terjadi.

Terima kasih ada di samping saya ketika contraction…Terima kasih bagi tangan dalam labour room

Siapa sangka, rupanya ia berlaku ketika si suami menemani Puan Marjidah bersalin dalam labour room. Tangannya mempunyai kesan gigitan atas dan bawah di mana lelaki itu dilihat seperti sama-sama menahan keperitan mengharungi detik-detik kelahiran anak mereka. Untuk itu, wanita ini berseloroh mengucapkan terima kasih kerana suaminya sudi meminjamkan tangan sebagai satu bentuk moral support.

                  

@snmss1001 Replying to @afitina93 ♬ suara asli - Musiceveryday - π™ˆπ™π™Žπ™„π˜Ύπ™€π™‘π™€π™π™”π˜Ώπ˜Όπ™”22

Isteri jerit teran anak, suami jerit kena gigit

Mendapat lebih 500 juta tontonan sejak dikongsikan, netizen sempat berkongsikan kenangan mereka melahirkan dahulu. Ada juga yang sempat ‘bertekak’ bila si suami menyuruh para isteri bersabar ketika fasa kelahiran sudah tiba.


KREDIT : TikTok Siti Marjidah / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.



Post a Comment (0)
Previous Post Next Post