Tragedi lif di sekolah agama... Isteri tak tahu suami meninggaI dunia bersama rakan sekerja, terkejut jenazah dihantar ke rumah

 


KELUARGA mngsa yang maut dalam kemaIangan lif di Sek0lah Islam Integrasi Az Zahra Bandar Lampung, Ind0nesia mengakui masih sukar untuk menerima kejadian itu.

Menurut Nani, suaminya iaitu Ahmad Burhan merupakan salah seorang daripada tujuh pekerja yang maut dalam kemalangan gara-gara sebuah lif terjatuh di sek0lah itu pada Rabu.

Cerita Nani, arwah suaminya keluar bekerja seperti biasa pada pagi Rabu dan dia hanya mengetahui tentang kejadian itu pada waktu malam.

Lebih memilukan, dia hanya mengetahui tentang kemalangan itu sebaik jenazah suaminya tiba di rumah mereka.

"Rabu malam baru tahu, jen4zah suami tiba di rumah," kata Nani ketika ditemui pada Khamis.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Bandar Lampung, Pesuruhjaya Kanan (Kombes) Ino Harianto berkata, pihaknya sudah memberikan pampasan kepada mangsa.

Ino mengesahkan bahawa polis akan menyiasat kemalangan itu. - Kompas.

Sumber : mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post