Tiada unsur jenayah… Budak perempuan 12 tahun maut terjatuh dari tingkat 10



Se0rang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun dilap0rkan m4ut apabila jasadnya ditemui di tingkat satu bangunan di Apartment Ganggarak Permai, Labuan, awal pagi tadi.

Menurut Ketua Polis Daerah Labuan, Supt Ahmad Jawila, pihaknya menerima maklumat mengenai kejadian tersebut pada jam 5.28 pagi tadi dan mngsa dikatakan tinggal di tingkat 10 bangunan tersebut.

“Siasatan mendapati mngsa tinggal di tingkat 10 bangunan berkenaan dipercayai telah terjatuh dari bahagian tepi bangunan berpagar berdekatan dengan lif apartment tersebut.

“Pegawai Perubatan telah tiba di lokasi kejdian pada kira-kira jam 7.42 pagi dan mengesahkan mngsa telah meninggaI dunia,”katanya.

Tiada unsur jenayah & mati mengejut

Katanya lagi, mngsa telah di bawa ke H0spital Labuan dan diserahkan ke Unit F0rensik untuk menjalani proses bedah siasat ke atas mngsa. Bagaimanapun, hasil siasatan awal p0lis mendapati tiada sebarang unsur jenayah dapat dikaitkan dalam insiden berkenaan.

Kematian kanak-kanak perempuan itu juga diklasifikasikan sebagai Mati Mengejut (SDR) selain meminta jasa baik 0rang awam yang melihat kejdian tersebut untuk hadir memberi keterangan di mana-mana balai polis berhampiran.

“Pihak polis mem0hon orang ramai yang melihat kejadian ini untuk tampil memberi maklumat di mana-mana balai polis berdekatan atau berhubung dengan Ibu Pejabat Polis Daerag (IPD) Labuan di talian 087-412222,”maklumnya.


Salam takziah, al-fatihah…

Sementara itu, rata-rata warganet menzahirkan salam takziah buat ahli keluarga mngsa terlibat.

Sumber : IPD Labuan via FB Jabatan Penerangan WP Labuan / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post