Ngeri! Tak sempat beli makanan, lelaki maut kereta Kancil dihempap kontena


Seorang lelaki m4ut apabila kereta dipandunya dihempap sebuah kontena dalam kejdian yang berlaku di Jalan Dato Yusof Shahbudin, Taman Sentosa, Klang, Selangor petang semalam.

Menurut lap0ran Majoriti, ia dipercayai berpunca daripada tanah mendap dan jerlus yang menyebabkan kontena tersebut menjadi tidak stabil sebelum terbalik.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Cha Hoong Fong berkata, kontena tanpa kepala itu diletakkan di tepi jalan bagi melakukan kerja-kerja pemunggahan barang.

“Mngsa dipercayai meletakkan kereta Kancilnya bersebelahan dengan kontena tersebut untuk membeli makanan di restoran berhampiran.

“Siasatan mendapati mngsa ternampak kontena terbabit sedikit condong sebelum bertindak mengubah kenderaannya itu ke kawasan lain,” katanya.

Namun begitu, mngsa yang berusia lingkungan 40-an tidak sempat mengalihkan kereta apabila k0ntena berkenaan terbalik lalu menghempap mngsa dan kenderaannya sebelum disahkan meninggaI dunia di lokasi kejdian.

Hoong Fong berkata, mayat mngsa kemudian dibawa ke H0spital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang untuk dibedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Kejdian tersebut dirakam oleh orang awam sebelum beberapa video tular selepas dimuat naik pengguna di laman Facebook.

Sumber: Majoriti (Rizal Zainal), Facebook search / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post