Kontraktor Tanam Sihir Dalam Mozek Tandas, 2 Tahun Tuan Rumah Jadi Tak Waras

 


Dalam diam-diam, terkadang ada 0rang yang dengki dengan kehidupan kita sehingga tergamak melakukan benda khurafat. Meskipun dunia semakin m0den, amalan sihir atau santau masih lagi menjadi kepercayaan segelintir orang hanya semata-mata mahu memuaskan amarah diri sendiri.

Setelah kami scan, ada aura buhul dalam mozek simen

Menerusi kisah yang dik0ngsikan oleh sebuah pusat rawatan Islam baru-baru ini, katanya se0rang individu mengalami buatan sihir daripada k0ntraktor binaan rumahnya sendiri yang didakwa warga Indonesia. Difahamkan, sudah 2 tahun ada sesuatu ‘benda’ ditanamkan dalam kawasan tandas rumah batu terbabit.

Setelah diruqyah, jin itu bongkarkan semua yang dibuat olehnya

Mahu atau tidak, ustaz-ustaz ini bersama bantuan 0rang kampung terpaksa memecahkan mozek di penjuru bilik air tersebut menggunakan mesin khas. Semakin dalam ia dik0rek, semakin kuat aura buhul (simpulan/ikatan) dapat dirasakan termasuklah di luar kawasan rumah. Tiba-tiba, tuan rumah mula berteriak kuat dan menunjukkan gerak-geri aneh seakan-akan sedang dirasuk sesuatu.

Selama 2 tahun tuan rumah seakan menjadi tak waras akibat sihir

Setelah ustaz menjalankan rwatan ruqyah, wanita berkenaan yang dikawal ‘benda lain’ bergerak pula ke kawasan tandas tadi untuk mengambil semula apa yang sudah ditanam. Sepanjang 2 tahun ini, kehidupan tuan rumah penuh dengan penderitaan dan seakan menjadi tidak waras gara-gara sihir terbabit.

@pusatrawatanattaqwa Menyelam sambil minum air, inilah yang terjadi pada ahli keluarga ini. Sihir dilakukan oleh seorang warga indonesia iaitu tukang rumah ini. Selama 2 tahun wanita hilang kewarasan akibat sihir. #fyp #sihir ♬ Creepy and simple horror background music(1070744) - howlingindicator

Sumber : TikTok Pusat Rawatan At Taqwa / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post