Cemburu bekas isteri ada kekasih baru, lelaki tikam hingga maut ibu tunggal anak 3

 


Se0rang lelaki dipercayai telah membu.nuh bekas isterinya dengan menikam mangsa sehingga meninggaI dunia di l0kasi kejdian iaitu di Taman Desa, Pasir Tumboh awal pagi Ahad.

Memetik lap0ran dari Bernama! lelaki terbabit merupakan bekas suami kepada wanita berkenaan yang juga merupakan peniaga air balang.

Sudah berpisah 6 tahun lalu

Ketua Polis Kelantan Datuk Muhamad Zaki Harun memaklumkan yang suspek merupakan bekas suami kedua wanita berkenaan dan telah berpisah sejak enam tahun lalu.

Polis mendapati terdapat 13 kesan tikaman di badan mangsa dan kejdian mungkin berlaku sekitar 3 pagi tadi.

“Siasatan awal mendapati suspek adalah bekas suami kedua mangsa dan berpisah sejak enam tahun lepas.

“Mngsa sebelum itu pernah berkahwin dan dikurniakan tiga anak (dengan suami pertama),” katanya.

Cemburu ada kekasih baru

Menurut Muhammad Zaki lagi, pihak polis tidak men0lak kemungkinan bahawa m0tif pembu.nuhan disebabkan cemburu memandangkan mngsa telah mempunyai teman lelaki baharu dan suspek ingin mengajaknya untuk rujuk.

Berdasarkan kenyataan saksi, mangsa dikatakan bertengkar dengan suspek dibilik sebelum terdengar jeritan. Mangsa juga sempat keluar ke ruang tamu sebelum rebah.

“Selepas jeritan, mngsa dilihat keluar dari bilik dalam keadaan berlumuran darah sebelum rebah di ruang tamu.

“Suspek yang berusia 51 tahun kemudian berjaya ditahan tidak jauh dari rumah itu selepas polis menerima laporan daripada anak saudara mngsa yang tinggal bersama,” katanya.

Polis juga telah menemui sebilah pisau pemot0ng sayur yang dipercayai digunakan untuk menikam mangsa. Suspek turut dikejarkan ke h0spital selepas menikam perut sendiri dan berada dalam keadaan parah.

Polis akan mendapatkan perintah reman terhadap suspek hari ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana bunuh.

Sumber: Bernama  / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post