Alhamdulillah..Rezeki Berganda 2023! Bell Melompat Dihadiahkan Mini Cooper S

“Yak yak yeah”, sl0gan yang sin0nim dengan watak Barkobar lakonan Bell Ngasri ini terus menjadi ingatan ramai. Tahun 2023 menyaksikan rezeki terpijak buat pelak0n ini bila mana dia din0batkan sebagai Bintang Paling P0pular dalam anugerah berprestij ABPBH 35.

DTC Motors taja sebuah kereta sebagai hadiah buat Bell

Sudah menghiburkan rakyat Malaysia sejak usia kecil lagi, pastinya kemenangan julung kalinya itu menjadi kenangan termanis buat akt0r ini. Selain menjadi penerima 2 trofi ABPBH 35, syarikat DTC Mot0rs berbesar hati menghadiahkan sebuah kereta khas buat menghargai anak seni ini. Selama beberapa hari, netizen terus tertanya-tanya apakah m0del kereta yang akan menjadi milik Bell Ngasri.

Bell mel0mpat tinggi setelah penutup kain dibuka

Dalam majlis penyerahan hari ini, akhirnya segala pers0alan terjawab. Sebuah kereta jenis Mini Cooper S yang secara kebetulan merupakan kereta idaman Bell Ngasri menjadi milik pelakon ‘Cili Padi’ ini. Melihat kereta kuning itu tersergam di depan mata, Bell tidak dapat lagi menyembunyikan kegirangannya lantas melompat gembira.


Bell akui Mini Cooper adalah kereta idaman…Syukur dengan rezeki berganda tahun 2023

Menurut lap0ran bersama mStar, kenderaan mewah itu bernilai RM200,000 ribu dan pemberian percuma kepada Bell Ngasri disertakan sekali dengan faedah jaminan serta aksesori tambahan. Pemilik DTC Mot0rs menyifatkan pihaknya terdetik memberikan hadiah itu lantaran merasa Bell Iayak menerima penghargaan sebegitu rupa.

Kredit : Instagram Thefemarofficial, Portal mStar / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post