[VIDEO] Hitung Hari Nak Bersalin, Ibu Sedih Bayi MeninggaI Dalam Kandungan

 


Tak dapat digambarkan perasaan sedih yang ditanggung wanita ini apabila bayi dalam kandungannya disahkan mninggaI dunia.

Bayi pergi dalam kandungan


Menerusi perk0ngsian vide0 di TikTok, wanita yang dikenali sebagai Dyna Yusof tidak sabar menanti kehadiran cahaya matanya. Namun siapa sangka, si kecil, Wan Mohammad Umar Fayyaz telah pergi beberapa hari sebelum waktunya melihat dunia.

Luluhnya hati se0orang ibu, menunggu hari untuk berjumpa dengan anak yang dikandung tapi Allah SWT lebih sayang dan menunggu Umar di syurga.

Kelmarin (21 Mei 2023), baby Uamr aktif sangat dalam perut mummy. Kenapa hari ini baby Umar tinggaIkan mummy.  Hari ini (23 Meri 2023), jumpa doktor pakar, tiba-tiba d0ktor beritahu jantung baby Umar lemah. Macam tak percaya sebab baby aktif sangat-sangat. Tiba-tiba dokt0r beritahu jantung baby Umar dah berhenti.

Dyna akui sangat terke.jut dengan berita tersebut tetapi dalam masa yang sama dia seperti tidak percaya kerana seperti yang dia tahu sebelum ini, bayi dalam kandungannya itu sangat aktif. Meskipun bersedih dengan pemrgian bayi tercinta, namun Dyna reda dengan ketentuan-Nya.

Mummy tak boleh uruskan anak syurga sebab masih dalam wad. Mummy hiIang anak dekat dunia sementara, tapi anak mummy menunggu mummy dekat akhirat yang kekal abadi.

Vide0 yang dik0ngsikan telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang rata-ratanya turut bersedih dengan pemrgian si kecil itu. Mereka sempat memberi kata-kata semangat dan menitipkan doa agar Puan Dyna dan suami diberi kekuatan dan ketabahan menghadapi dugaan ini.

@foundervdare Luluhnya hati seorang Ibu, menunggu hari untuk berjumpa dgn anak yang dikandung tapi allah lebih sayang dan menunggu umar disyurga @Ezzak Ameer 😭#alfatihah #anaksyurga ♬ original sound - Dyna yusof
@foundervdare Maafkan mami tak boleh htr umar ke rumah baru 😭.. bukan tak rehda tapi tak mampu hilangkan kesedihan 😭#anaksyurga #alfatihah #fyp ♬ original sound - Qiem Churros

Sumber: Dyna Yusof / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post