‘Tolong Teng0k, Saya Ada Bawah Sungai’ – Sempat Tinggalkan N0ta, Myat Lelaki Ditemui Tergntung Dalam L0ngkang

 


Myat se0rang lelaki berusia 45 tahun ditemukan dalam keadaan tergntung dengan tali nylon yang turut terikat pada penahan l0ngkang di Taman Cempaka, Jempol, pagi semalam.

Myat tergantung dalam l0ngkang

Menurut Ketua Polis Daerah Jempol Superintendan Hoo Chang Hook, pihaknya bergegas ke l0kasi kejdian selepas menerima panggilan daripada orang awam berhubung penemuan m4yat tersebut. Turut ditemui bersama myat mngsa adalah beg silang serta b0tol kecil berisi cecair merah dipercayai metad0n.

Se0rang saksi yang dipercayai merupakan kenaIan si m4ti memaklumkan mngsa ada meninggaIkan mot0sikalnya di hadapan sebuah kedai milik saksi. Hasil pemeriksaan lanjut menjumpai n0ta bertulis ‘Ah Wa, tol0ng teng0k saya, saya ada di bawah sungai’ (telah diterjemah) yang ditinggaIkan bersama mot0sikalnya.

Sia.satan awal mendapati mngsa tiada sebarang rek0d jenayah dan ke.s diklasifikasikan sebagai m4ti mengejut.

Sumber: Harian Metro / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post