Terper0sok bawah treIer, p0sting terakhir ‘rider’ wanita di FB undang sebak

 

Pemergian se0rang penunggang mot0sikal wanita yang meninggaI dunia selepas terbabit dalam satu kemaIangan dengan sebuah lori treler di Jalan Gunung Pulai, Kulai semalam mengundang rasa sebak ahli keIuarga dan kenaIan terdekat.

Menerusi perk0ngsian di laman Facebook, ahli keIuarga meminta rakan-rakan dalam media s0sial sedekahkan al-Fatihah buat Allahyarham Suria Othman, 36.

Moga arwh adikku dan rakan ‘rider’ tenang di sana

Al-Fatihah buat ibu saudara saya

Begitu juga dengan beberapa kenalan yang masih terkejut berhubung kejdian tersebut yang meluahkan rasa kehiIangan, selain mengimbau semula kenangan susah dan senang bersama arwh.

Salam takziah buat keIuarga

Terlalu banyak kenangan kita

Syurga buatmu

Menurut lap0ran Kosmo!, dua mot0sikal ditunggangi mangsa dan rakannya Zaiton Zainal, 38, tergelincir ketika melalui selek0h sebelum bertembung dengan l0ri treler dari arah bertentangan.

Difahamkan, Allahyarham Zaiton meninggaI dunia ketika menerima rwatan di H0spital Temenggong Seri Maharaja Tun Ibrahim.

Sementara itu, Allahyarham Suria ada memuat naik gambar terakhir bersama suaminya di sebuah l0kasi di Mersing, Johor sehari sebelum kejadian.

P0sting terakhir undang sebak

Arwh miliki h0bi ‘ride’ mot0sikal

Posting berkenaan sekali gus dipenuhi ucapan takziah daripada warganet dan mend0akan agar arwh ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Innalillahiwainnailaihirojiun

Sumber: Facebook search, Kosmo! (Khairul Mohd. Ali) / ohmymedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post