Level Santai Macam Kat Rumah, Pengantin Wanita “Tawaf” Satu Kenduri

 

Majlis perkahwinan merupakan sebuah upacara yang wujud bagi meraikan dua jiwa yang teIah sah bersatu. Oleh yang demikian, kebanyakkan majlis biasanya dijalankan dengan penuh tertib dan beradab. Namun, lain pula yang berlaku kepada sebuah majlis perkahwinan setempat yang tuIar baru-baru ini.

Pengantin Perempuan Terlajak Santai

Menerusi sebuah vide0 di Tiktok yang dik0ngsikan oleh individu bernama @bielalove, se0rang pengantin perempuan di majlis perkahwinan yang dihadirinya dilihat terlampau santai dalam segala aspek.  Pengantin wanita itu meronda di segenap pel0sok majlis secara santai sambil mengunyah hidangan dan menyapa tetamu yang menegurnya.

@nbel.r when mak mertua said "majlis ni kita buat santai santai je.." ohh yes this is what i like😆 #bertandang ♬ original sound - bielalove

Pelawa Aiskrim, Duduk Atas Lantai

Ratu sehari itu juga dilihat bergurau senda bersama perakam vide0 dengan mempelawa aiskrim yang dipegangnya dan duduk di atas lantai sambil berlak0n se0lah-olah penat berjalan. Selain itu terdapat juga rakaman yang menunjukkan wanita tersebut terduduk b0san sambil bermain bersama kaki sendiri. Walau bagaimanapun, kedua mempelai dilihat bahagia bergambar bersama meraikan penyatuan mereka bersama.

Majlis Memang Berk0nsep Santai

Menyedari video perk0ngsiannya telah tular, perakam melalui ruangan k0men telah memberikan beberapa klarifikasi agar tidak terjadi sebarang isu. Menurut individu tersebut, majlis ini merupakan majlis bertandang pihak lelaki dan ibu mertua memang menggalakkan pengantin untuk turun ke bawah pelamin untuk melayan tetamu.

Kredit: Tiktok bielalove / kisahdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post