[VIDEO] ‘Terima Kasih Jadi Suami Saya Untuk 2 Minggu’ – Wanita K0ngsi M0men Arwh Suami Buat Netizen Sebak

 


TuIar baru-baru ini se0rang wanita berk0ngsi video-video kenangan bersama arwh suaminya yang difahamkan mninggal selepas dua minggu usia perkahwinan mereka.

Suami m4ut kemaIangan

Menerusi perk0ngsian di TikTok, wanita itu memuat naik video berdurasi 40 saat yang merangkumi m0men indah mereka bersama.

Terima kasih sebab jadi suami saya walaupun hanya untuk dua minggu. Sedalam mana cinta dan sayang saya terhadap awak, tuhan lebih sayangkan awak sayang. Awak rehat ya, nanti saya teman awak.

Difahamkan suaminya terIibat dalam n4has kemaIangan jalan raya semasa menunggang mot0sikal bersamanya akibat mermpuh sebuah pikap yang sedang membel0k.

‘Stay str0ng’

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata warganet seb4k serta bersimpati terhadap wanita itu dan mend0akannya agar tabah dengan ujian yang diberi.

VIDEO KLIK DISINI

Sumber: TikTok / ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretannasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post