Belikan Nasi Lemak Untuk Sarapan, Suami ‘Terlupa’ Isteri Sudah Meninggal Dunia – “Abah Tengok Katil, Dia Menangis”

 


Perk0ngsian se0rang anak perempuan tentang bapanya di TikTok baru-baru ini meraih perhatian dan mengundang rasa sebak.

Menerusi vide0 itu, Siti Nur Aqirah, 27, mempamerkan bapanya yang sedang berse.dih kerana menanggung kerinduan kepada isteri yang telah mninggal dunia.

Kata Aqirah, ibunya, Norlida Yaacob, 60, telah prgi menghadap Ilahi pada 16 Mei lalu akibat pneum0nia dan kisah bapanya yang membeli nasi lemak untuk arwh meruntun hati warganet.

Bapanya, Mat Nasir Mamat, 65, membeli nasi lemak untuk isterinya namun apabila sampai di rumah dia termenung melihat katil k0song dan menangis.

Abah beli nasi dan mungkin dia terlupa cinta hatinya sudah tiada. Saya tahu abah sangat rindukan Maa dan itu kali pertama saya lihat abah nangis seperti itu, dia bukan se0rang yang senang mengalirkan air mata.”

Pemergian arwh sangat memberi kesan mendalam terhadap Mat Nasir yang berk0ngsi hidup hampir 40 tahun dengannya dan sudah tentu dia akan mengambil masa untuk menerima kehiIangan isteri tercinta.

Malah pada hari kedua selepas pemrgian arwh, Aqirah berkata bapanya melakukan rutin yang sama iaitu keIuar waktu pagi untuk membelikan nasi lemak.

SUMBER : HM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretannasihat.net Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post